1"А" сыныбында "Роботпен алғашқы танысу" тақырыбында информатика сабағы / урок информатики в 1 «А» классе на тему "Первое знакомство с роботом" » Школа №11 г. Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№11 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 234-10-46
Есепші бөлімі:
+7 (727) 290-57-52
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 1"А" сыныбында "Роботпен алғашқы танысу" тақырыбында информатика сабағы / урок информатики в 1 «А» классе на тему "Первое знакомство с роботом"
17
сәуір
2023

1"А" сыныбында "Роботпен алғашқы танысу" тақырыбында информатика сабағы / урок информатики в 1 «А» классе на тему "Первое знакомство с роботом"

Бұл сабақтың мақсаты: білім беру роботының негізгі моделін жинау

Сабақ топтық жұмыс, "Сабақ-зерттеу"түрінде өткізілді.

Сабақтың басында "Би роботы" жаттығуы өткізілді, онда балалар "Би роботтары" қимылдарын қайталап, сабақтың тақырыбын анықтады.

Зерттеу кезеңінде-жұптық жұмыс балалар роботтардың әр-түрлі түрлерін (интернет-ресурстар) тапты-содан кейін олар мұның бәрін жалпылап , қазіргі әлемдегі роботтардың мақсаты туралы айтты. Сондай-ақ, олар қай жерде қолданылатынын, қандай пайда мен зиян келтіретінін анықтады.

Рефлексия: сабақ пен рефлексияны қорытындылау кезінде балалар сұрақтарға жауап беріп, қандай Робот жинағысы келетінін және қандай әрекеттер жасайтынын айтты!

Роботтар-біздің өміріміздің бір бөлігі! 

Қазіргі уақытта олар барлық жерде!

Оқушылардың құтқару ҚБ сабақтың басында, барысында және соңында сұрақтар арқылы үнемі бағаланып отырды.


Цель данного урока: собирать базовую модель образовательного робота

Урок проведен в виде групповой работы, «Урока-исследования».

В начале урока была проведена разминка «Танцующий робот» где дети повторяли движения «Танцующего  роботов»  и определили тему урока.

На этапе исследования-парная работа ребята находили разные виды роботов (интернет-ресурсы)-где , потом они все это обобщами и рассказывали о назначении роботов в современном мире. А так -же выяснили где они применяются, какую пользу и вред они приносят.

Рефлексия: При подведении итога урока и рефлексии дети отвечали на вопросы  и рассказали про какого робота хотели бы собрать и какие бы действия он выполнял!

Роботы – часть нашей жизни! 

В настоящее время они повсюду!

ФО Спасобности учащихся постоянно оценивались через вопросы в начале, во время и в конеце урока

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: