ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР / Методические рекомендации » Школа №11 г. Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№11 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 234-10-46
Есепші бөлімі:
+7 (727) 290-57-52
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР / Методические рекомендации
05
маусым
2023

ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР / Методические рекомендации

ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР
1. Жалпы ережелер
Үздіксіз білім беру жүйесінде жазғы демалыс балалар мен жасөспірімдерді дамыту, тәрбиелеу және сауықтыру, келесі оқу                жылына сергектік алу үшін маңызды рөл атқарады. Балалардың каникул уақытында ұйымдастырылған демалысы, ең алдымен, оларды әлеуметтік қорғау болып табылады. Жазғы демалыс кезінде балалардың жарақаттану, құқық бұзушылық, жасөспірімдердің жаман
әдеттерге жүгіну қаупі артады. Жазғы кезеңде көшеде, жолда, суда қауіпсіз тәртіп дағдыларын жетілдіру, өрт қауіпсіздігі қағидалары, балалардың жол-көлік жарақаттануының, агрессивтілік пен үрейдің алдын алу, сондай-ақ жазатайым оқиғалар кезінде дәрігерге дейінгі алғашқы көмек көрсету бойынша педагогтердің балалармен жұмысы тоқтатылмауға тиіс.
Жазғы каникул кезеңінде балалар мен жасөспірімдердің бос уақытының қамтылуын және уақытты салауатты бағытта өткізуін қамтамасыз ету, олардың мінез-құлқының қараусыз және бақылаусыз
қалуына жол бермеу мақсатында жазғы мектеп жанындағы лагерьлердің жұмысын, қала сыртындағы лагерьлерде балалардың 
демалысын ұйымдастыру қажет.
2. Мектеп жанындағы лагерьді жоспарлау және жұмыс істеу принциптері
1) Барлық іс-шаралардың қауіпсіздігі.
2) Әр баланың жеке басының ерекшеліктерін есепке алу.
3) Лагерьдің барлық қатысушыларының бос уақытын және
шығармашылық қызметтің барлық салаларында қабілеттерін
көрсету мүмкіндігі.
4) Лагерьдің барлық қызметін ұйымдастыру үшін жабдықтар мен
материалдардың жеткілікті саны.
5) Күн сайын эмоционалды және физикалық белсенділікті бөлу.
6) Лагерьдің барлық қатысушылары арасында міндеттер мен уақытты
нақты бөлу.
7) Балалар мен ересектердің әртүрлі санаттарындағы қарым-қатынас
кезінде сәттілік жағдайын модельдеу және құру.
8) Лагерьдің әр қатысушысы үшін өткен күн туралы өз пікірін айтуға мүмкіндігі бар күнделікті рефлексия.
3. Мектеп жанындағы лагерь жұмысын ұйымдастыруЖаңа форматтағы лагерьлердің бір түрі - қалалық лагерь. 
Жылсайын олардың саны мектептер, білім беру орталықтары,    санаторийлер базасында артып келеді. Барлық жерде қызықты жұмыс
ұйымдастырылады. Формат - жазда жұмыс істейтін және баласымен айналыса алмайтын, бірақ баланың демалысы ұмытылмас ерекше
әсерге ие болғанын қалайтын, қандай да бір себептермен қала сыртындағы лагерьге жіберуге қорқатын ата-аналар үшін ыңғайлы.
Жазғы лагерь осындай әсер қалдыру мақсатында балалардың бос уақытын ұйымдастырады.
Бос уақытты ұйымдастыру: Бос уақытты өткізу - бұл белсенді қарым-қатынас, балалардың байланысқа деген қажеттіліктерін қанағаттандыру, шығармашылық белсенділік, баланың интеллектуалды және физикалық дамуы, оның     мінезін қалыптастыру процесі. Бос уақытты ұйымдастырудың әртүрлі формаларына мүмкіндігінше көп балаларды тарту. Шығармашылық және музыкалық шеберханалардың қызметін ұйымдастыру. Балалардың бос уақытын ұйымдастыру - баланың лагерьде болукезеңіндегі бірыңғай өмірлік процесінің құрамдас бөліктерінің бірі.


Методические рекомендации
«Об обеспечении занятости и отдыха школьников в период летних каникул в организациях образования города Алматы»

1.Общие положения
В системе непрерывного образования летние каникулы играют важную роль для развития, воспитания и оздоровления детей и
подростков, для получения заряда бодрости на следующий учебный год. Организованный отдых детей в каникулярное время – это, прежде всего, их социальная защита. В период летних каникул возрастает опасность детского травматизма, правонарушений, обращения подростков к вредным привычкам. В летний период не должна прекращаться работа педагогов с детьми по совершенствованию навыков безопасного поведения на улицах, дорогах, воде, по правилам пожарной безопасности, предотвращению детского дорожно-транспортного травматизма,
агрессивности и тревожности, а также по оказанию первой доврачебной помощи при несчастных случаях.
В целях обеспечения полной занятости и здорового времяпровождения детей и подростков в период летних каникул, недопущения безнадзорности и бесконтрольности за их поведением следует организовать работу летних пришкольных лагерей, отдых детей в загородных лагерях.
2. Принципы планирования и работы пришкольного лагеря 
1) Безусловная безопасность всех мероприятий.
2) Учёт особенностей каждой личности ребёнка.
3) Возможность проявления способностей во всех областях
досуговой и творческой деятельности всеми участниками лагеря.
4) Достаточное количество оборудования и материалов для
организации всей деятельности лагеря.
5) Распределение эмоциональной и физической нагрузки в течение
каждого дня.
6) Чёткое распределение обязанностей и времени между всеми
участниками лагеря.
7) Моделирование и создание ситуации успеха при общении
разных категорий детей и взрослых.
8) Ежедневная рефлексия с возможностью для каждого участника
лагеря высказать свое мнение о прошедшем дне.
3. Организация работы пришкольного лагеря
Одним из видов лагерей нового формата – городской лагерь. С каждым годом их становится всё больше – на базе школ, образовательных центров, санаториев. Везде организуется увлекательная работа. Формат удобен тем родителям, кто работает летом и не может заниматься своим ребёнком, но очень хочет, чтобы лето у ребёнка было с новыми и незабываемыми впечатлениями, но отправить в загородный лагерь ребёнка опасается по каким-либо  причинам. Летний лагерь организует досуг детей с целью предоставления таких впечатлений.
Организация досуговой деятельности:
Досуговая деятельность – это процесс активного общения, удовлетворения потребностей детей в контактах, творческой деятельности, интеллектуального и физического развития ребёнка, формирования его характера. Вовлечь как можно больше ребят в
различные формы организации досуга. Организовать деятельность творческих и музыкальных мастерских. Организация досуговой
деятельности детей – один из компонентов единого процесса жизнедеятельности ребёнка в период пребывания его в лагере.

rus-metodicheskie-rekomendacii-po-let_otdyhu-23_05_23-pdf_io.pdf [149,61 Kb] (cкачиваний: 3)
Посмотреть онлайн файл: rus-metodicheskie-rekomendacii-po-let_otdyhu-23_05_23-pdf_io.pdf
rus-metodicheskie-rekomendacii-po-let_otdyhu-23_05_23-pdf_io.pdf [149,61 Kb] (cкачиваний: 3)
Посмотреть онлайн файл: rus-metodicheskie-rekomendacii-po-let_otdyhu-23_05_23-pdf_io.pdf

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: