Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410-V ҚРЗ Заңы. О противодействии коррупции Закон Республики Казахстан от 18 ноября 2015 года № 410-V ЗРК. » Школа №11 г. Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№11 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 234-10-46
Есепші бөлімі:
+7 (727) 290-57-52
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410-V ҚРЗ Заңы. О противодействии коррупции Закон Республики Казахстан от 18 ноября 2015 года № 410-V ЗРК.
25
қыркүйек
2021

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410-V ҚРЗ Заңы. О противодействии коррупции Закон Республики Казахстан от 18 ноября 2015 года № 410-V ЗРК.


Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы

Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы No 410-V ҚРЗ Заңы.



1-тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

Осы Заңда қамтылған кейбір ұғымдарға түсініктеме 1-бап



      Осы Заңда қамтылған ұғымдар мынадай мағынада қолданылады:



      1) әкімшілік-шаруашылық функциялар – Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен берілген ұйымның балансындағы мүлікті басқару және оған билік ету құқығы;



      1-1) жауапты мемлекеттiк лауазымды атқаратын адам - Қазақстан Республикасының Конституциясында, Қазақстан Республикасының конституциялық және өзге де заңдарында мемлекеттiң функцияларын тiкелей орындау үшiн белгiленген лауазымды атқаратын адам; мемлекеттік органдардың, оның ішінде Қазақстан Республикасы Парламенті депутатының, судьяның, Қазақстан Республикасындағы адам құқықтары жөніндегі уәкілетті адамның, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызмет, саяси мемлекеттік лауазымды немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымын атқарса;



      2) лауазымды адам – тұрақты, уақытша немесе арнайы өкілеттік бойынша билік өкілінің функцияларын жүзеге асыратын не мемлекеттік органдарда, жергілікті өзін-өзі басқару органдарында, сондай-ақ Қарулы Күштерде, басқа да әскерлерде ұйымдық-әкімшілік немесе әкімшілік-шаруашылық функцияларды жүзеге асыратын адам. және Қазақстан Республикасының әскери құралымдары;



      2-1) мемлекеттiк ұйымда немесе квазимемлекеттiк сектор субъектiсiнде басқару функцияларын жүзеге асыратын адам – тұрақты, уақытша немесе арнайы уәкiлеттi орган бойынша осы ұйымдарда ұйымдық-әкiмшiлiк немесе әкiмшiлiк-шаруашылық функцияларды жүзеге асыратын адам;



      3) мемлекеттiк функцияларды орындауға уәкiлеттi адам - Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызмет туралы заңдарына сәйкес мемлекеттiк қызметшi, мәслихат депутаты, сондай-ақ мемлекеттiк қызметке жүктелгенге дейiн мемлекеттiк лауазымда көзделген мiндеттердi уақытша атқаратын адам. оның мемлекеттік қызметке тағайындалуы;



      4) мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілетті адамдарға теңестірілген адам - жергілікті өзін-өзі басқару органдарына сайланған адам; Қазақстан Республикасының заңында белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасының Президенттiгiне, Қазақстан Республикасы Парламентiнiң немесе мәслихаттардың депутаттығына, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер әкiмдерiне кандидат болып тiркелген азамат; ауылдар, ауылдық округтер, сондай-ақ жергілікті өзін-өзі басқарудың сайланбалы органының мүшелері; жергілікті өзін-өзі басқару органында тұрақты немесе уақытша жұмыс істейтін, сыйақысы Қазақстан Республикасының мемлекеттік бюджеті есебінен жүзеге асырылатын қызметкер; мемлекеттiк ұйымда немесе квазимемлекеттiк сектор субъектiсiнде басқару функцияларын жүзеге асыратын тұлға, сондай-ақ сатып алуды, оның iшiнде мемлекеттiк сатып алуды ұйымдастыру және өткiзу жөнiндегi шешiмдер қабылдауға уәкiлеттi немесе мемлекеттiк сатып алудан қаржыландырылатын жобаларды таңдауға және жүзеге асыруға жауапты тұлға. осы ұйымдарда дербес құрылымдық бөлімшенің басшысынан төмен емес лауазымды атқаратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік бюджеті мен Ұлттық қоры, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің және оның ведомстволарының қызметкерлері; Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы заңнамасына сәйкес әрекет ететін азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымның қызметкерлері, Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы заңнамасына сәйкес әрекет ететін азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымның қызметкерлері; қаржы нарығы және қаржы ұйымдары;

5) мүдделер қақтығысы – жауапты мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдардың, мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілетті адамдардың, оларға теңестірілген адамдардың, лауазымды адамдардың жеке мүдделері мен олардың лауазымдық өкілеттіктері арасындағы қайшылық, бұл ретте осы адамдардың жеке мүдделері құқық бұзушылықтың бұзылуына әкеп соғуы мүмкін. -өздерінің қызметтік міндеттерін орындауы және (немесе) тиісінше орындамауы;



      6) сыбайлас жемқорлық – жауапты мемлекеттiк лауазымды атқаратын адамдардың, мемлекеттiк функцияларды орындауға уәкiлеттiк берiлген адамдардың, мемлекеттiк функцияларды орындауға уәкiлеттiк берiлген адамдардың, оларға теңестiрiлген адамдардың, лауазымды адамдардың өздерiнiң лауазымдық (лауазымды) өкiлеттiктерiн және соған байланысты мүмкiндiктердi жеке не алу немесе алу мақсатында заңсыз пайдалануы. делдалдар арқылы өзіне немесе үшінші тұлғаларға мүліктік (мүліктік емес) игіліктер мен артықшылықтар беру, сондай-ақ жеңілдіктер мен артықшылықтар беру арқылы осы тұлғаларды сатып алу;



      7) сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат – сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайтуға, халықтың мемлекеттік органдардың қызметіне сенімін арттыруға бағытталған құқықтық, әкімшілік және ұйымдастырушылық шаралар және осы Заңға сәйкес өзге де шаралар;

Осы Заңның қолданылу аясы 2-бап



      1. Осы Заң Қазақстан Республикасының аумағында жеке және заңды тұлғаларға қатысты қолданылады. Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде осы Заң, егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шартта өзгеше көзделмесе, Қазақстан Республикасының азаматтарына және Қазақстан Республикасында тіркелген заңды тұлғаларға қолданылады.



      2. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық үшін қылмыстық жауаптылық пен жаза Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексінде, әкімшілік сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық үшін әкімшілік жауапкершілік пен жаза Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінде көзделген.



3-бап. Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы заңнамасы



      1. Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді және осы Заң мен Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінен тұрады.



      2. Егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шартта осы Заңдағыдан өзгеше ережелер белгiленсе, онда халықаралық шарттың ережелерi қолданылады.



Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің негізгі қағидаттары 4-бап



      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл келесі принциптер негізінде жүзеге асырылады:



      1) заңдылық;



      2) адам мен азаматтың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қорғаудың басымдығы;



      3) жариялылық пен ашықтық;



      4) мемлекет пен азаматтық қоғамның өзара іс-қимылы;



      5) сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларды жүйелі және кешенді қолдану;



      6) сыбайлас жемқорлықтың алдын алу шараларын бірінші кезекте қолдану;



      7) сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте жәрдем көрсететін адамдарды көтермелеу;



      8) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасағаны үшін жазаның бұлтартпастығы.



5-бап. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің мақсаты мен міндеттері



      1. Сыбайлас жемқорлықпен күрестің мақсаты – қоғамдағы сыбайлас жемқорлықты жою.



      2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мақсатына қол жеткізу мынадай міндеттерді шешу арқылы жүзеге асырылады:



      1) қоғамда сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік ахуалын қалыптастыру;



      2) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін жағдайлар мен себептерді анықтау және олардың зардаптарын жою;



      3) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің өзара іс-қимылын күшейту;



      4) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы халықаралық ынтымақтастықты дамыту;



      5) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу.



2-тарау. ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ШАРАЛАР

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жүйесі 6-бап



      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар жүйесіне мыналар кіреді:



      1) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг;



      2) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдау;



      3) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру;



      3-1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу;



      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес құқықтық сараптама жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтау;



      5) сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды қалыптастыру және сақтау;



      6) қаржылық бақылау;



      7) сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулер;



      8) мүдделер қақтығысының алдын алу және шешу;



      9) кәсіпкерлік саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары;



      10) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу;



      11) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар туралы хабарлама;



      12) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың зардаптарын жою;



      13) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі Ұлттық баяндаманы қалыптастыру және жариялау.



      Сілтеме. 6-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 26.11.2019 № 273-VI Заңымен.
1. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг – сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тиімділігіне, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы құқық қолдану тәжірибесінің жай-күйіне қатысты ақпаратты жинау, өңдеу, қорытындылау, талдау және бағалау жөніндегі қызметі, сондай-ақ қоғамның сыбайлас жемқорлық деңгейін қабылдау және бағалау.



      2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторингтің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы құқық қолдану тәжірибесін бағалау болып табылады.



      3. Құқықтық статистика және жеке және заңды тұлғалардың өтініштері, үкіметтік емес және халықаралық ұйымдардың мәліметтері, социологиялық зерттеулердің деректері және бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар, сондай-ақ заңнамада тыйым салынбаған өзге де ақпарат көздері сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторингтің көздері болып табылады. .



      4. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг нәтижелері сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне талдау жүргізу, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған шараларды жетілдіру үшін негіз бола алады.



      5. Осы баптың ережелерi арнаулы мемлекеттiк органдардың қызметiне қолданылмайды.



Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдау 8-бап



      1. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдау (сыртқы және ішкі) – сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтау және зерделеу.



      2. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдауды Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісу бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырады:



      1) мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметін қозғайтын нормативтік құқықтық актілердегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;



      2) мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің ұйымдастырушылық-басқару қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау.



      Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу үшін сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің басқа субъектілерінің мамандарын және (немесе) сарапшыларын тартуға құқылы.



      Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша мемлекеттік органдар, ұйымдар мен квазимемлекеттік сектор субъектілері сыбайлас жемқорлықтың туындау себептері мен шарттарын жою жөнінде шаралар қабылдайды.



      3. Осы баптың 2-тармағы мыналар салаларындағы қатынастарға қолданылмайды:



      1) прокуратура жүзеге асыратын жоғары қадағалау;



      2) қылмыстық істер бойынша сотқа дейінгі іс жүргізу;



      3) әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iстер бойынша iс жүргiзу;



      4) сот төрелігі;



      5) жедел-іздестіру қызметі;



      6) қылмыстық-атқару қызметі;



      7) Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпиялар туралы заңнамасы талаптарының сақталуын бақылау.



      4. Осы баптың 2-тармағының ережелерi арнаулы мемлекеттiк органдардың қызметiне қолданылмайды.



      5. Мемлекеттік органдар, ұйымдар мен квазимемлекеттік сектор субъектілері сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізеді, оның нәтижелері бойынша сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою жөнінде шаралар қабылдайды.



      Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік тәртібін сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган айқындайды.



Глава 1. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ

Статья 1. Разъяснение некоторых понятий, содержащихся в настоящем Законе


      Содержащиеся в настоящем Законе понятия применяются в следующем значении:


      1) административно-хозяйственные функции – предоставленное в установленном законом Республики Казахстан порядке право управления и распоряжения имуществом, находящимся на балансе организации;


      1-1) лицо, занимающее ответственную государственную должность, – лицо, занимающее должность, которая установлена Конституцией Республики Казахстан, конституционными и иными законами Республики Казахстан для непосредственного исполнения функций государства и полномочий государственных органов, в том числе депутат Парламента Республики Казахстан, судья, Уполномоченный по правам человека в Республике Казахстан, а равно лицо, занимающее согласно законодательству Республики Казахстан о государственной службе политическую государственную должность либо административную государственную должность корпуса "А";


      2) должностное лицо – лицо, постоянно, временно или по специальному полномочию осуществляющее функции представителя власти либо выполняющее организационно-распорядительные или административно-хозяйственные функции в государственных органах, органах местного самоуправления, а также в Вооруженных Силах, других войсках и воинских формированиях Республики Казахстан;


      2-1) лицо, исполняющее управленческие функции в государственной организации или субъекте квазигосударственного сектора, – лицо, постоянно, временно либо по специальному полномочию исполняющее организационно-распорядительные или административно-хозяйственные функции в указанных организациях;


      3) лицо, уполномоченное на выполнение государственных функций, – государственный служащий в соответствии с законами Республики Казахстан о государственной службе, депутат маслихата, а также лицо, временно исполняющее обязанности, предусмотренные государственной должностью, до назначения его на государственную службу;


      4) лицо, приравненное к лицам, уполномоченным на выполнение государственных функций, – лицо, избранное в органы местного самоуправления; гражданин, зарегистрированный в установленном законом Республики Казахстан порядке в качестве кандидата в Президенты Республики Казахстан, депутаты Парламента Республики Казахстан или маслихатов, акимы городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также в члены выборного органа местного самоуправления; служащий, постоянно или временно работающий в органе местного самоуправления, оплата труда которого производится из средств государственного бюджета Республики Казахстан; лицо, исполняющее управленческие функции в государственной организации или субъекте квазигосударственного сектора, а также лицо, уполномоченное на принятие решений по организации и проведению закупок, в том числе государственных, либо ответственное за отбор и реализацию проектов, финансируемых из средств государственного бюджета и Национального фонда Республики Казахстан, занимающее должность не ниже руководителя самостоятельного структурного подразделения в указанных организациях, служащие Национального Банка Республики Казахстан и его ведомств; служащие уполномоченной организации в сфере гражданской авиации, действующие в соответствии с законодательством Республики Казахстан об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации, служащие уполномоченного органа по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций;


      5) конфликт интересов – противоречие между личными интересами лиц, занимающих ответственную государственную должность, лиц, уполномоченных на выполнение государственных функций, лиц, приравненных к ним, должностных лиц и их должностными полномочиями, при котором личные интересы указанных лиц могут привести к неисполнению и (или) ненадлежащему исполнению ими своих должностных обязанностей;


      6) коррупция – незаконное использование лицами, занимающими ответственную государственную должность, лицами, уполномоченными на выполнение государственных функций, лицами, приравненными к лицам, уполномоченным на выполнение государственных функций, должностными лицами своих должностных (служебных) полномочий и связанных с ними возможностей в целях получения или извлечения лично или через посредников имущественных (неимущественных) благ и преимуществ для себя либо третьих лиц, а равно подкуп данных лиц путем предоставления благ и преимуществ;


      7) антикоррупционная политика – правовые, административные и организационные меры, направленные на снижение коррупционных рисков, повышение доверия общества к деятельности государственных органов, и иные меры в соответствии с настоящим Законом;

Статья 2. Сфера действия настоящего Закона


      1. Настоящий Закон действует на территории Республики Казахстан в отношении физических и юридических лиц. За пределами Республики Казахстан настоящий Закон действует в отношении граждан Республики Казахстан и юридических лиц, зарегистрированных в Республике Казахстан, если иное не предусмотрено международным договором, ратифицированным Республикой Казахстан.


      2. Уголовные ответственность и наказание за коррупционные преступления предусмотрены Уголовным кодексом Республики Казахстан, административные ответственность и взыскание за административные коррупционные правонарушения – Кодексом Республики Казахстан об административных правонарушениях.


Статья 3. Законодательство Республики Казахстан о противодействии коррупции


      1. Законодательство Республики Казахстан о противодействии коррупции основывается на Конституции Республики Казахстан и состоит из настоящего Закона и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан.


      2. Если международным договором, ратифицированным Республикой Казахстан, установлены иные правила, чем те, которые содержатся в настоящем Законе, то применяются правила международного договора.


Статья 4. Основные принципы противодействия коррупции


      Противодействие коррупции осуществляется на основе принципов:


      1) законности;


      2) приоритета защиты прав, свобод и законных интересов человека и гражданина;


      3) гласности и прозрачности;


      4) взаимодействия государства и гражданского общества;


      5) системного и комплексного использования мер противодействия коррупции;


      6) приоритетного применения мер предупреждения коррупции;


      7) поощрения лиц, оказывающих содействие в противодействии коррупции;


      8) неотвратимости наказания за совершение коррупционных правонарушений.


Статья 5. Цель и задачи противодействия коррупции


      1. Целью противодействия коррупции является устранение коррупции в обществе.


      2. Достижение цели противодействия коррупции реализуется посредством решения следующих задач:


      1) формирования в обществе атмосферы нетерпимости к коррупции;


      2) выявления условий и причин, способствующих совершению коррупционных правонарушений, и устранения их последствий;


      3) укрепления взаимодействия субъектов противодействия коррупции;


      4) развития международного сотрудничества по противодействию коррупции;


      5) выявления, пресечения, раскрытия и расследования коррупционных правонарушений.


Глава 2. МЕРЫ ПРОТИВОДЕЙСТВИЯ КОРРУПЦИИ

Статья 6. Система мер противодействия коррупции


      Система мер противодействия коррупции включает:


      1) антикоррупционный мониторинг;


      2) анализ коррупционных рисков;


      3) формирование антикоррупционной культуры;


      3-1) проведение научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов в соответствии с законодательством Республики Казахстан;


      4) выявление коррупциогенных норм при производстве юридической экспертизы в соответствии с законодательством Республики Казахстан;


      5) формирование и соблюдение антикоррупционных стандартов;


      6) финансовый контроль;


      7) антикоррупционные ограничения;


      8) предотвращение и разрешение конфликта интересов;


      9) меры противодействия коррупции в сфере предпринимательства;


      10) выявление, пресечение, раскрытие и расследование коррупционных правонарушений;


      11) сообщение о коррупционных правонарушениях;


      12) устранение последствий коррупционных правонарушений;


      13) формирование и публикацию Национального доклада о противодействии коррупции.


      Сноска. Статья 6 с изменением, внесенным Законом РК от 26.11.2019 № 273-VI (вводится в действие с 01.01.2020).

Статья 7. Антикоррупционный мониторинг


      1. Антикоррупционный мониторинг – деятельность субъектов противодействия коррупции по сбору, обработке, обобщению, анализу и оценке информации, касающейся эффективности антикоррупционной политики, состояния правоприменительной практики в сфере противодействия коррупции, а также восприятия и оценки уровня коррупции обществом.


      2. Целью антикоррупционного мониторинга является оценка правоприменительной практики в сфере противодействия коррупции.


      3. Источниками антикоррупционного мониторинга являются правовая статистика и обращения физических и юридических лиц, сведения неправительственных и международных организаций, данные социологических опросов и публикаций в средствах массовой информации, а также иные не запрещенные законом источники информации.


      4. Результаты антикоррупционного мониторинга могут являться основанием для проведения анализа коррупционных рисков, а также совершенствования мер, направленных на формирование антикоррупционной культуры.


      5. Положения настоящей статьи не распространяются на деятельность специальных государственных органов.


Статья 8. Анализ коррупционных рисков


      1. Анализ коррупционных рисков (внешний и внутренний) – выявление и изучение причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений.


      2. Внешний анализ коррупционных рисков осуществляется уполномоченным органом по противодействию коррупции в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан по согласованию с Администрацией Президента Республики Казахстан, по следующим направлениям:


      1) выявление коррупционных рисков в нормативных правовых актах, затрагивающих деятельность государственных органов и организаций, субъектов квазигосударственного сектора;


      2) выявление коррупционных рисков в организационно-управленческой деятельности государственных органов и организаций, субъектов квазигосударственного сектора.


      К проведению внешнего анализа коррупционных рисков уполномоченный орган по противодействию коррупции вправе привлекать специалистов и (или) экспертов иных субъектов противодействия коррупции.


      По результатам внешнего анализа коррупционных рисков государственные органы, организации и субъекты квазигосударственного сектора принимают меры по устранению причин и условий возникновения коррупции.


      3. Действие пункта 2 настоящей статьи не распространяется на отношения в сферах:


      1) высшего надзора, осуществляемого прокуратурой;


      2) досудебного производства по уголовным делам;


      3) производства по делам об административных правонарушениях;


      4) правосудия;


      5) оперативно-розыскной деятельности;


      6) уголовно-исполнительной деятельности;


      7) контроля за соблюдением требований законодательства Республики Казахстан о государственных секретах.


      4. Положения пункта 2 настоящей статьи не распространяются на деятельность специальных государственных органов.


      5. Государственные органы, организации и субъекты квазигосударственного сектора осуществляют внутренний анализ коррупционных рисков, по результатам которого принимают меры по устранению причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений.


      Типовой порядок проведения внутреннего анализа коррупционных рисков определяется уполномоченным органом по противодействию коррупции.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: